مشی قالیباف همان مشی شهید رئیسی است

ایسنا/سمنان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان سمنان گفت: مشی دکتر قالیباف، همان مشی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی است.

رضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ستادهای مردمی قالیباف با همان نگاه و رویکردهای ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان تشکیل شده است.

وی از فعالیت‌ ستادهای مردمی قالیباف در هر هشت شهرستان این استان خبر داد و اظهار کرد: همه کمیته‌های تخصصی از جمله کمیته‌های زنان، جوانان، روحانیت، دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان، رزمندگان و ایثارگران، اصناف، صنایع، بازنشستگان، ورزشکاران و … ذیل این ستادهای شهرستانی تشکیل شده و در حال فعالیت‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ستادهای مردمی قالیباف از تخریب، توهین و لجن‌پراکنی در فضای انتخابات پرهیز می‌شود، ادامه داد: همانگونه که دکتر نیکزاد، رئیس ستاد مرکزی نیز بر رعایت ادب و حفظ حرمت دیگر نامزدها تاکید کرد، این مهم در دستور کار ستادهای مردمی در استان قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای شهر سمنان با بیان اینکه همه نامزدهایی که از فیلتر شورای نگهبان گذشتند مورد احترام ما هستند، اضافه کرد: همه ما به‌عنوان شهروندان ایرانی وظیفه داریم تلاش کنیم که به نامزد اصلح برسیم و در این فرآیند نباید به دیگر نامزدها توهین کنیم.

وی افزود: سوابق قبل و بعد انقلاب دکتر قالیباف و کارنامه مدیریتی درخشان او گویای توانمندی‌های کم‌نظیر ایشان است. برنامه‌های او در ادامه مسیر شهید جمهور است . انتظار می‌رود مردم در ادامه حماسه تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیر ماه، آن حماسه ماندگار را تکمیل کنند.

وی از قالیباف به‌عنوان سرباز ولایت نام برد و تاکید کرد: برنامه‌های عرضه‌شده از سوی دکتر قالیباف با افتخار در ادامه برنامه‌های آیت‌الله رئیسی شهید خدمت است و مردم نیز همواره از کسانی که ادامه‌دهنده راه شهدا بودند، با اقتدار حمایت کرده‌اند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان سمنان با بیان اینکه او کارنامه مدیریتی قطوری دارد، افزود: دکتر قالیباف صراحتاً چه در نشست‌های خبری و سخنرانی‌ها و چه در مناظره‌ها اعلام کرد که ضمن احترام به پنج نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری، من رقیب خود را بیکاری جوانان، سفره کوچک‌شده مردم، معضل مسکن، مشکلات اقتصادی مبتلا به کشور و نارسایی‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی می‌دانم. او برای حل این مشکلات، برنامه‌ و تیم اجرایی قوی دارد. عملکرد قوی دکتر قالیباف در نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و … گویای این است که ایشان از توانایی و قدرت لازم برای حل این مشکلات برخوردار است.

صباغیان رئیس ستادهای مردمی قالیباف در استان سمنان

وی با بیان اینکه قالیباف مشکلات کشور را اولویت‌بندی کرده است، اظهار کرد: دکتر قالیباف با توجه به سابقه و تجربه مدیریتی طولانی، از مشکلات امروز کشور شناخت جدی و برای حل آنها برنامه عملیاتی دارد.

صباغیان با بیان اینکه قالیباف در هر مسئولیتی که بوده، عملکرد موفقی داشته است، تصریح کرد: ایشان در نیروی هوایی سپاه، منشأ خدمات زیادی در حوزه فضایی و موشکی بود و قدرت امروز ما در این بخش مدیون عملکرد موفق و برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های ایشان است.

این عضو شورای شهر سمنان با بیان اینکه من به‌عنوان نماینده مردم سمنان در شورا از شهرداری‌ها شناخت خوبی دارم به کارنامه قالیباف در شهرداری تهران پرداخت و گفت: گاهی برای تملک تنها یک ملک در یک معبر شهری و تسهیل در تردد شهروندان نیاز به سال‌ها تلاش است و ما این مشکلات را در شهری مثل سمنان تجربه کردیم؛ اما دکتر قالیباف در دوران شهرداری خود در تهران کیلومترها تونل، خیابان و معبر شهری ایجاد کرد. دوران مدیریت ۱۲ ساله او در شهرداری تهران به خوبی گویای توانمندی‌های مدیریتی این نیروی انقلابی است.

وی حل مشکلات اقتصادی و سفره مردم را اولویت نخست قالیباف دانست و خاطرنشان کرد: بدون تردید حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم خود می‌تواند زمینه حل بسیاری از مشکلات دیگر کشور مانند بیکاری، اشتغال جوانان، ازدواج، مسکن و … را فراهم کند.

وی با بیان اینکه قالیباف در برنامه‌های خود توجه ویژه به حوزه جوانان دارد، اضافه کرد: ایشان به استفاده از ظرفیت کم‌نظیر جوانان نخبه باور عملی دارد و با اتکا به همین ظرفیت‌ها می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

صباغیان با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیر بر لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات تاکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود همه مردم با حضور پرشور و حماسی در انتخابات این جمعه ضمن تکمیل حماسه بدرقه رئیس‌ جمهور شهید، یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم انقلاب بیعت و دشمنان این نظام مقدس را ناامید و مأیوس کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل