گردشگری

کتاب «رویای سفر، بارسلونا» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «رؤیای سفر، بارسلونا» پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر به شهرها و کشورهاست که پس از کتاب‌های «پاریس»، «ایتالیا»، «وین» و «سوئیس» چاپ و منتشر شده است.

کتاب در ۲۴۰ صفحه گلاسه رنگی، در سیزده فصل دارای مطالبی مرتبط با جغرافیا و تاریخ اسپانیا و بارسلونا، روابط میان ایران و اسپانیا، محله‌ها، بناها، موزه‌ها، پارک‌ها و همچنین خوراک، جشن‌ها و رویدادهای فرهنگی، مراکز خرید، ادبیات و سینما و گشت‌های یک‌روزه از بارسلوناست.

رؤیای سفر، بارسلونا یک کتاب راهنمای گردشگری تمام عیار برای سفر به این شهر است. این کتاب که به بسیاری از نیازهای یک گردشگر پاسخ می‌دهد، به نوعی برای خواننده ایرانی شخصی‌سازی شده و در جریان تولید محتوای آن به سلیقه مسافران کشورمان توجه ویژه‌ای شده است.

کتاب با معرفی جغرافی و تاریخ اسپانیا و بارسلونا تا جایی که برای گردشگرانی که به مدت چند روز به این شهر سفر می‌کنند، کافی باشد، آغاز می‌شود و با معرفی جاذبه‌های گردشگری از جمله بناها، موزه‌ها، مجسمه‌های معروف شهر، پارک‌ها پیش می‌رود.

معرفی انواع خوراک و رستوران‌ها و کافه‌ها با درج آدرس و ساعات کاری در کتاب فراموش نشده است. همچنین زمان برگزاری رویدادهای هنری و فرهنگی بارسلونا و معرفی مراکز خرید در صفحاتی از کتاب جای گرفته‌اند.

کتاب رؤیای سفر، بارسلونا همچنین حاوی اطلاعات ارزشمندی از روابط علمی و ادبی ایران و اسپانیا، روابط دیپلماتیک و رسمی هر دو کشور، ایران‌شناسی در اسپانیا و جدول وقایع‌نگار اسپانیا و ایران است.

معرفی فیلم‌ها و کتاب‌های مرتبط با بارسلونا و اسپانیا در بخش دیگری از کتاب آمده است. در لابه‌لای صفحات، سه مسیر پیاده‌روی گرافیکی نیز درج شده است که گردشگر را در پرسه زدن در شهر بارسلونا یاری می‌کنند.

در انتهای کتاب برای کسب تجربه‌های بیشتر از سفر به بارسلونا، سه مقصد سفر یک‌روزه از بارسلونا نیز معرفی شده‌اند.

این جلد از مجموعه کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها، همچون کتابهای دیگر این مجموعه، حاوی کوتاه‌نوشت‌های تکمیلی در قالب «راز»، «پیشنهاد راهنما»، «مشاهیر»، «جالب است بدانید که» است.

کتاب رؤیای سفر، بارسلونا مجهز با مسیریابی به کمک تکنولوژی QRcode همراه است.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه