مسکن

پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی مهر ارتش در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خراسان رضوی پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی مهر ولایت ۲ تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت‌حیدریه به بهره‌برداری رسید.

سرهنگ محمدرضا داوودی‌کیا جانشین تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش، دوم تیرماه در آئین بهره‌برداری از این پروژه با اشاره به منویات فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل ارتش مبنی بر تأمین مسکن برای پرسنل جان برکف ارتش جمهوری اسلامی، گفت: پروژه شامل ۲۸۸ واحد مسکونی در قالب ۱۲ بلوک ساختمانی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله سفت‌کاری قرار داشت که طی رایزنی‌های صورت گرفته این سایت به صورت تهاتری از مسکن و شهرسازی خریداری و تحویل تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی شد.

وی افزود: امروز با حضور مسئولان استانی و محلی چهار بلوک در قالب ۹۶ واحد مسکونی در پروژه ۲۸۸ مهر ولایت ۲ با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و تحویل پرسنل غیور تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش شد.

جانشین فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به دغدغه‌ تأمین مسکن پرسنل ارتش، بلوک‌های دیگر این مجتمع در فازهای جداگانه تا پایان بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت‌حیدریه خردادماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه‌ (ع) خراسان جدا شد و از آن تاریخ مأموریت خود را به صورت مستقل انجام می‌دهد. این یگان نظامی تاکنون ۱۵۲۰ شهید و افزون‌ بر ۳۰۰۰ جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی‌کرده‌ است.

همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم آئین بهره‌برداری از ۸۳۹ واحد مسکونی مهر ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به صورت وبینار در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه