اخبار سیاسی

نخعی‌راد: زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداها دقت داشته باشند که با رفتار خود و مسموم کردن فضای تبلیغاتی به مشارکت مردم در انتخابات لطمه وارد نکنند.

علی اصغر نخعی راد در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: الحمدلله زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شده است و فعالیت شهید رئیسی و نحوه شهادت ایشان ثابت کرد که رای مردم مهم است، صداقت شهید رئیسی برای مردم روشن شد و این خودش سبب شده تا بسیاری از افرادی که قبلا بی تفاوت بودند تغییر نظر داده و آماده شرکت در انتخابات شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه مهم است این است که در رقابت های انتخاباتی نامزدها باید نسبت به وعده هایی که می دهند دقت کنند. کاندیداها باید به این نکته توجه داشته باشند که با رفتار خود به مشارکت مردم در انتخابات لطمه وارد نکنند. ارائه وعده های غیر قابل تحقق صرفا برای گرفتن رای از مردم در دراز مدت به مشارکت مردم در انتخابات لطمه و آسیب وارد خواهد کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاندیداها باید به فکر استمرار مشارکت مردم در انتخابات باشند، تصریح کرد: نباید تبلیغات مسموم و خلاف واقع در انتخابات مطرح شود.

وی گفت: شورای نگهبان کار خوبی انجام داد و از بین تعداد زیاد نامزدهایی که ثبت نام کردند، نرفت به سراغ اینکه ویترین خود را بسازد بلکه بر اساس وظیفه خود و بر اساس قانون کسانی را که صلاحیت های حداقلی داشتند را تایید کرد.

نخعی راد تاکید کرد: شورای نگهبان نشان داد که به دنبال آرایش سیاسی در انتخابات نیست بلکه به وظیفه خود عمل می کند و هرکس را که صلاحیت دارد تایید می کند. بار دیگر صداقت شورای نگهبان و عملکرد فراجناحی این شورا به نمایش درآمد. مردم نیز باید بدانند آنچه که در انتخاب رئیس جمهور آتی مهم است رای و نظر آنان است که با حضور مردم در پای صندوق رای، رئیس جمهور آینده تعیین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه