اخبار اقتصادی

نجفی: حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای قوی برای رئیس‌جمهور آینده است

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس دوازدهم گفت: اگر رئیس‌جمهور با رای حداکثری مردم انتخاب شود، دارای یک پشتوانه قوی برای انجام امور پیش رو خواهد بود.

ابراهیم نجفی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: هر نامزدی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است، وظیفه داریم از او حمایت کنیم و مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنیم. هر کاندیدایی که رئیس جمهور کشور شود، مجلس دوازدهم همانند مجلس گذشته که انسجام و وحدت خوبی با دولت سیزدهم داشت، با دولت چهاردهم نیز ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین حضور حداکثری در انتخابات می تواند ضامن تداوم اقتدار ملی در عرصه‌های داخلی و خارجی باشد. اگر مسئولان، نمایندگان و روسای جمهور با رای حداکثری مردم انتخاب شوند دارای یک پشتوانه قوی برای انجام امور پیش رو خواهند بود. همچنین مشارکت گسترده در انتخابات می‌تواند یک بازدارندگی قوی در برابر نقشه های شوم دشمنان ایجاد کند. در حالیکه دشمن تلاش می کند جایگاه مردمی نظام اسلامی را خدشه‌دار و در عین حال مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند.

نماینده آستانه اشرفیه در پایان یادآور شد: به دولت چهاردهم سفارش می‌کنم تا به قانون جهش تولید مسکن، قانون تامین مالی زیرساخت‌ها، قانون ساماندهی صنعت خودرو و در حوزه ارز توجه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه