اخبار سیاسی

قالیباف: فرهنگ زنانه‌ترین عنصر جامعه است

کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: موضوع زن و خانواده مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است لذا زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در برنامه تلویزیونی «میزگرد فرهنگی»، اظهار کرد: موضوع فرهنگ از موضوعات مهم و اساسی هر جامعه است. نام دولت را «خدمت و پیشرفت» انتخاب کردیم و بر این باوریم وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می زنیم دقیقا یک برهم‌کنشی با مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. در واقع پیشرفت بر فرهنگ و فرهنگ بر پیشرفت و فرهنگ بر خدمت و خدمات فرهنگی اثر دارد.

وی ادامه داد: بدون پرداختن به اولویت های فرهنگی نمیتوان به پیشرفت رسید و بدون فرهنگ نمی توان کارها را به سرانجام رساند.

قالیباف بیان کرد: رهبری بیش از ۱۰ سال تاکید بر مسائل اقتصادی داشتند چون مسائل اقتصادی تاثیر بر مسائل فرهنگی می‌گذارد. وقتی از پیشرفت حرف می زنیم حرف از فرهنگ تولید و سرمایه‌گذاری است.

وی گفت: وقتی کشوری تورم بالا و بیش از یک دهه تورم زیادی دارد شرایط به گونه ای می شود که خانواده ها نمی توانند در فشارها اخلاق را رعایت کنند.

قالیباف تاکید کرد: نقش فرهنگ در دولت ما به عنوان دولت خدمت و پشرفت، اساسی است.موضوع زن و خانواده هم مهمترین موضوع در عرصه فرهنگ است و زن را مهمترین عنصر خانواده به عنوان پایه و سلول اصلی جامعه می‌دانیم. فرهنگ زنانه ترین عنصر جامعه است.

** این نشست با محوریت «فرهنگی» برگزار شد. الهام یاوری، شهاب اسفندیاری و حسین اننظامی از اساتید دانشگاه به عنوان کارشناسان برنامه و صدیقه سادات حجازی و مصطفی غفاری به عنوان مشاوران محمدباقر قالیباف در این نشست حضور داشتند.

ادامه دارد …

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه