اخبار فرهنگی و اجتماعی

فرماندار مهاباد: حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای قابل تقدیر است

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ویژه مهاباد گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای نشان از درک بالای مردم نسبت به اهمیت مشارکت دارد که قابل تقدیر است.

حسن عباسی روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در پای صندوق های رای و در بین خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هفته گذشته بیشتر بوده و افرادی که دور اول موفق به رای دادن نشدن، امروز فرصت مشارکت در این رویداد سیاسی را دارند.

وی اضافه کرد: انتخاب رییس جمهوری با رای حداکثری مردم، ضمن اقتدار بخشی به جایگاه ریاست جمهور می تواند زمینه برگزیده شدن فرد اصلح را نیز فراهم کند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه فرآیند رای گیری از ساعت هشت صبح بدون هیچ مشکلی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است، گفت: این دوره به مانند هفته گذشته ۱۴۴ شعبه اخذ رای به همراه ۲ هزار و ۵۹۲ نفر عوامل اجرایی در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

عباسی، ریاست جمهوری را مهمترین فرد اجرایی کشور دانست و گفت: مردم با حضور همگانی خود سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده رقم خواهند زد.

وی با بیان اینکه ذات جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است از مردم خواست با حضوری پرشور در پای صندوق های رای به بهترین نحو ممکن مطالبات خود از دولت را پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه