اخبار سیاسی

دشمن برای شکست ملت ایران دنبال ایجاد تردید است

ایسنا/زنجان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات یک امر طبیعی در کل دنیا محسوب می‌شود و ما به‌دنبال یک هدف والا هستیم که شعار یک دنیا فرصت یک ایران جهش را محقق کنیم.

سعید جلیلی امروز (پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه) در جمع مردم زنجان، با بیان اینکه اگر امروز کسی برای نامزد خاصی تبلیغ می‌کند رای و تبلیغ برای افراد نیست بلکه رای برای یاری دین خداست، اظهار کرد: اما دین خدا از ما چه می‌خواهد؟ هر چقدر در طول این سالیان به باورهای دینی نزدیک شدیم، حیات گرفتیم و قدرتمندتر شدیم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات کارشکنانه دشمن در مقابل جمهوری اسلامی‌، بیان کرد: علت موقتی و کوتاه بودن عمر انقلاب‌های سایر ملل، نبود ولایت و رهبری هوشمند بوده است که نمونه آن را در انقلاب مصر دیدیم؛ ولی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و در ادامه مقام معظم رهبری پایدار است.

جلیلی گفت: در طول تاریخ نیز هر زمان دشمن نتوانسته است به کشوری غلبه کند، در آن ملت ایجاد تردید کرده است تا از آن استفاده کند؛ اما عظمت ملت ایران همین بود که نه تنها در برابر زور بلکه زر و تزویر هم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در جمع مردم زنجان افتخاری بزرگ محسوب می‌شود، گفت: اینکه در آستانه ماه محرم در پایتخت شور و شعور حسینی هستم باعث افتخار است.

جلیلی با بیان اینکه احساسات مردم زنجان، احساسات عمیق دینی و مبتنی بر شعور است، گفت: بیان برنامه‌ها مردم را در مسیر شناخت از افراد کمک می‌کند و سعی ما هم در این بخش است.

خبر در حال تکمیل است

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه