سالمندان

جزییات ماجرای تیراندازی در خانه سالمندان اصفهان

به گزارش خبرآنلاین ،مسعود طریفی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خانه‌های سالمندان شهر اصفهان و تیراندازی هوایی در حیاط این مجموعه که موجب ترس و وحشت و برهم زدن آرامش سالمندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

ایلنا در خبری نوشت:وی افزود: با توجه به اینکه فرد شرور قبل از ورود مأموران از محل متواری شده بود، عملیات شناسایی و دستگیری وی به صورت دقیق و هوشمندانه انجام و با استفاده از اقدامات تخصصی و پلیسی مخفیگاه وی در یکی از باغ‌های اطراف شهر اصفهان شناسایی و این فرد شرور در کمترین زمان توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات پلیس اصفهان دستگیر شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد تیراندازی و حمله با سلاح‌های گرم و سرد است، گفت: این فرد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

طریفی، امنیت و آرامش مردم را خط قرمز پلیس اعلام و خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و آرامش شهروندان سریع، قاطع و مقتدرانه است و این افراد مطمئن باشند در صورت دست زدن به اقدامات شرارت‌آمیز هیچ راه فراری از دست پلیس مقتدر ایران اسلامی نخواهند داشت.

۲۳۳۲۱۷

منبع : خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه