اخبار حوادث

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار گلستانی واحد شرایط رای دادن هستند

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر از مردم گلستان در روز هشتم تیر ماه واجد شرایط رای دادن هستند و در یک هزار و ۵۱۵ شعبه آرای مردم را جمع آوری خواهد شد.  

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات گلستان عصر سه‌شنبه ۲۲ خرداد در نشست هم اندیشی در راستای مشارکت حداکثری با نخبگان شهرستان آق قلا با اعلام این خبر گفت: یک هزار و ۵۱۵ شعبه آرای مردم را جمع آوری خواهد کرد.  

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب هم برای مردم، هم برای نامزدهای انتخاباتی و هم برای مجریان انتخابات، راهبردهایی را بیان داشته‌اند که اگر به آن جامه عمل پوشانده شود، کشور از صحنه‌های حساس، پیروز بیرون خواهد آمد، افزود: کار تعیین اعضای شعب اخذ رای و آموزش اعضای شعب و کاربران آغاز شده و تا ۴ تیر ماه ادامه دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ۹ هزار و ۶۳۴ رای اولی در استان داریم، گفت: متولدین ۸ تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن، واجد رأی دادن در این انتخابات هستند و یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر گلستانی در  روز هشتم تیرماه شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را دارند.

وی با تاکید اینکه راهبرد ما در انتخابات پیش رو همان چهار راهبرد مقام معظم رهبری موسوم به رسام است و برای تحقق آن مجدانه جهادی پیگیری می‌کنیم، افزود: سلامت انتخابات خط قرمز ما است، مطمئنا هر یک از ما به یکی از نامزدها علقه و گرایش داریم اما هرگز نباید در رفتار کردار و گفتار و ماموریت مهمی که داریم اثرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه