اخبار سیاسی

انتخابات مولود نگاه امامین انقلاب در به رسمیت شناختن تفکر و اراده مردم است

ایسنا/همدان فرماندار اسبق شهرستان نهاوند با بیان اینکه نمی‌توان بدون پیشینه اجرایی قوی دم از ایجاد ساختارهای جدید برای تامین معیشت مردم زد، گفت: اگر معتقد به مسیر درست برای انقلاب هستیم باید رأی‌ها را به سمت آقای قالیباف ببریم.

سعید حقیقی شامگاه چهارشنبه ۶تیر ماه در اجتماع حامیان محمدباقر قالیباف در نهاوند  با بیان اینکه همه دوره‌ها و برهه‌های انتخابات در کشور ما حساس و سرنوشت‌ساز است، اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اساسا مولود نگاه امامین انقلاب در به رسمیت شناختن تفکر و اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماع و جامعه است.

 حقیقی بیان کرد: اکنون نیز که با غم بر دل نشسته‌ای که با از دست دادن شخصیت کم نظیر تاریخ ریاست جمهوری ایران شهید رئیسی باز ناچار به حرکت روبه جلو هستیم و دنبال این هستیم که جایگزینی مناسب برای آن شهید عزیز باشیم این انتخابات هم بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: در این مهم اما آنچه به ما مربوط است تشخیص درست مقابله با این موضوع است و تشخیص درست هم تصمیم‌گیری درست است که نزدیک‌ترین فرد را به گفتمان شهید رئیسی را انتخاب کنیم.

حقیقی اضافه کرد: همه ما باید این مهم را در نظر بگیریم که حزب همه ما ایران است و ۳۰۰ هزار شهید ما هم اثبات کردند که ما ایران را به هر قیمتی نمی‌خواهیم، زیرا شهیدان ما خون دادند که کشور ما کشور ارزش‌های متعالی فرهنگ دینی و کشور امام زمان(عج) باشد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: شهید رئیسی را تا ابد در ذهن قلب و عواطف خودشان جای داده‌اند و همیشه قدردان زحماتش هستند.

وی بیان کرد: با وجود همه تهمت‌ها، تخریب‌ها و نادیده انگاشتن شهید رئیسی، ولی ایشان تمام وجودش را برای این گذاشت که وحدت اجتماعی را حتی با مخالفان حفظ کند و تلاش کرد همه نیروها را برای خدمت به مردم به میدان بیاورند تا رضایت مردم را جلب کنند.

حقیقی ادامه کرد: همه این تلاش‌های شهید رئیسی که آن هم بعد از یک دهه فاجعه که تا عمق استخوان مردم احساس می‌شد کار بسیار دشواری بود و اینکه شهید جمهور چه تحویل گرفتند و چه تحویل دادند جای بحث بسیار دارد و حیف که ایشان زنده نماندند تا آثار برکات و نیت خالصانه‌شان را در چند سال آینده ببینند.

فرماندار اسبق شهرستان نهاوند و قم اضافه کرد: حالا هم عده‌ای وحشت‌زده از آن روزها و وحشت از اینکه آن روزها فرا برسد که مردم حقانیت شهید رئیسی را بیشتر باور کنند به هر خس و خاشاکی دست می‌دهند که مردم ما را باز به عقب برگردانند.

وی تاکید کرد: پیشینه کاندیداها را که مقایسه می‌کنیم و به اصطلاح رزومه‌ کاری آن‌ها را اگر بسنجیم خیلی راحت نزدیک‌ترین فرد به آقای رئیسی عیان می‌شود و وقتی پیشینه ایشان را با حضرات مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که به چه صفاتی آراسته هستند.

وی ادامه داد: زمانی که آقای قالیباف برای امنیت مردم و ایجاد زیرساخت‌های امنیت در کشور زحمت می‌کشید، دیگران هنوز سر کلاس‌های درسشان بودند، دانشجو بودند و یا تئوری‌های گرفته از دیگران را سر کلاس‌ها بحث می‌کردند.

حقیقی افزود: حرفی نیست همه خوبند؛ اما میان این خوبان آیا نباید کارآمدترین خوب را انتخاب کرد و ما با این دورهمی‌ها و نشست‌ها تکلیفمان را انجام می‌دهیم که البته بعید نیست که انتخابات به دور دوم کشیده شود. 

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هر چند که اکنون عده‌ای باز از تمام ابزارهای ناپسندی که عده‌ای در دهه‌های گذشته داشتند، دوباره استفاده می‌کنند که مردم و قشر غیرفعال رأی را به سمت خودشان بیاورند، گفت: اما آقای قالیباف اهل این حرفها نیست و صادقانه حرف می‌زند و یک برنامه مدون درست دارد که ارائه داده و بقیه این ما هستیم که باید برویم و رای‌ها را به سمت ایشان هدایت کنیم البته اگر معتقد به مسیر درست برای انقلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ولی این را می‌دانم که تیم‌هایی که دور بعضی از کاندیدها هستند طی همین چند روز هم نقش خودشان را نشان دادند که مردم را به سال‌های گذشته و قبل از این سه سال برگردانند؛ به آن دورانی که می‌گفتند ما نمی‌توانیم هیچ کاری انجام دهیم و تا کدخدا دستمان را نگیرد و تا تسلیم قدرت غرب نشویم هیچ ‌کاره‌ایم.

فرماندار اسبق نهاوند و قم، تاکید کرد: نگاه امروز برای تحکیم مبانی انقلاب رفاه مردم، معیشت مردم و رضایت مردم است که نمی‌توان بدون پیشینه اجرایی قوی دم از ایجاد ساختارهای جدید برای تامین معیشت مردم زد. 
حقیقی تصریح کرد: عده‌ای باید بدانند که با افکار پوسیده ایجاد فاصله طبقاتی که ۳۲ سال دستشان بوده نمی‌توان این مردم را پای انقلاب نگه‌داشت.

این استاد دانشگاه بیان کرد: البته ممکن است برخی پای وحدت نیایند که وحدت جبهه انقلاب در مقابل تفکر لیبرال منش ضروری است و در بدترین حالت اگر درست حرکت کنیم به رأی دوم خواهیم کشید.

حقیقی تاکید کرد: اگر قرار باشد کسی ایران را جلوتر ببرد از میان این‌ها آقای قالیباف است ضمن احترام به سایر کاندیداها؛ نمی‌شود هم انتظار داشته باشیم دست اجانب کوتاه شود، هم دست طمع قاتلان فرزندان این ملت کوتاه شود و هم به عاملان‌شان رأی دهیم.

وی گفت: آقایانی که کت تنشان بیرون می‌کشند و لمپن بازی در می‌آوردند می‌دانند که گزینه مورد نظرشان در حد اعتماد مردم نیست.

وی اضافه کرد: همت ما باید رأی آوردن باشد نه صرفا رأی دادن و هرکدام باید یک ستاد سیار در فرصت باقیمانده باشد و ستادی که تبلیغش ممنوعیت نداشته باشد. 

حقیقی تصریح کرد: ما راه خودمان را می‌رویم، کسی را تخریب نمی‌کنیم اما هنوز ۳۷ درصد افراد جامعه برای رأی دادن تصمیم نگرفته‌اند پس این افراد را دعوت کنید تا باز برنگردیم به گرانی آشوب‌انگیز بنزین!

فرماندار اسبق نهاوند ادامه داد: در دورانی که فتنه در شهرهای مختلف بعد از انتخابات جوانه زد دوران مسئولیتم در نهاوند بود با همه گفت‌وگو کردم، بازندگان هم پذیرفتند و کسی بیرون نیامد اما ۹ دی همه مردم نهاوند در دفاع از ارزش‌ها آمدند، اما در دورانی که بنزین گران شد، نهاوند که هیچ ربطی به موضوع نداشت تجمع کردند!

وی در خاتمه تاکید کرد: بدترین حالت ما رفتن به دور دوم است. نگذاریم همین بار اول ‌به دوران گذشته بازگردیم و مردانه هر نفر یک ستاد باشد و تلاش کند.

‌انتهای پیام 

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه