علم و دانش

انتخابات سالم، ایمن و با مشارکت حداکثری، برای کردستان حیاتی است

ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان،انتخابات سالم، ایمن و با مشارکت حداکثری را برای کردستان حیاتی ذکر کرد.

عبدالله رشیدی پور، امروز چهارشنبه(۲۳ خرداد) در جلسه شورای اداری دیواندره بر رفع مشکلات تامین و جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در نظام اداری استان تأکید و خدمتگزاران دولت را بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات دعوت کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم نقشه راه توسعه دیواندره را تدوین کنیم و برای این امر نیازمند نیروی انسانی متعهد و متخصص در تمامی زمینه ها هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، بیان کرد: مشارکت‌ها و اولویت‌های دولت با نگاه عمیق به نقش مردم، زیربنای پایدار توسعه استان هستند و تداوم این رویکرد حتی در زمان برگزاری انتخابات ضروری است.

وی، تأکید کرد: توجه به مدیریت مصرف انرژی خصوصاً در ماه‌های اوج مصرف و فصل تابستان و تکلیف دستگاه‌های دولتی به پرداختن به این مسئله به جدیت و به عنوان یک مولفه مهم برای رعایت حق‌الناس در نظر گرفته شود.
رشیدی‌پور اشاره کرد: برای حمایت از فرآیند انتخابات، تمهیدات لازم برای تجهیز و آماده‌سازی دستگاه‌های اجرایی به عمل آمده تا انتخابات شفاف و سالم برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان بیان کرد: فرآیندهای سیاست‌گذاری جهت استفاده بهینه از نیروی انسانی و منابع مالی و اداری استان و به تبع آن شهرستان دیواندره مورد بحث و بررسی قرار گرفته و نیازهای ویژه استان به وزارت کشور اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تقویت بنیه اجتماعی و مدیریت منابع، بر سیاست‌های منسجم و دقیق کاری هر دستگاه اجرایی تأکید شده تا با تدوین برنامه‌های کاری، اثربخشی و بهبود خدمات دولتی افزایش یابد.

رشیدی‌پور در پایان عنوان کرد: رعایت اصول اخلاقی و قانونی در فرآیند انتخابات به ویژه امانت‌داری و بی‌طرفی کارمندان دولتی، به عنوان اصولی است که توسط رهبری و نظام جمهوری اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و باید به نحو احسن پیاده‌سازی شوند، تا اعتماد عمومی به نظام و قانون انتخابات افزایش یابد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه