اخبار ورزشی

اشتباه بازی پرسپولیس – مس عمدی نبود/تیم نکونام با بی‌معرفتی قهرمان نشد

ایمان گودرزی؛ لیگ بیست و سوم به پایان رسید، اما حاشیه هایش نه! گل قهرمانی پرسپولیس جرقه ای برای حواشی بعد از پایان لیگ بود. دعواهای سرخابی ها به تلوزیون هم کشیده شد و مدیران دو تیم در فوتبال برتر هر چیزی که دوست داشتند به هم گفتند و حسابی از خجالت هم درآمدند. حواشی اخیر و از دست رفتن لحظه آخری قهرمانی از چنگ استقلال باعث شد تا به سراغ حسن روشن پیشکسوت استقلال برویم و گفت و گوی کوتاهی در مورد مسائل اخیر داشته باشیم که در ادامه آن را می خوانیم؛

*روز گذشته خانی مصاحبه ای کرد و افشاگری های زیادی در مورد آقای سمیعی داشت.

آقای خانی پسر بسیار خوب و پاکی است، من او را ۳ بار بیشتر ندیدم اما شخصیتش را خوب شناختم. به نظر من حرف هایی که زده بودند کاملا درست بود و از آنجایی که ایشان مدیر مالی باشگاه بوده از تمام جزئیات با خبر بوده است. با تمام حرف های ایشان موافق بودم به جز آن قسمتی که گفته بودند اگر خطیر مانده بود استقلال قهرمان می‌شد. به نظرم استقلال از روی بی معرفتی فوتبال قهرمان نشد و چه خطیر بود و چه نبود کاری از دستش برای قهرمانی تیم بر نمی آمد. استقلال قهرمان نشد چون داور اشتباه کرد.

اشتباه بازی پرسپولیس - مس عمدی نبود/تیم نکونام با بی‌معرفتی قهرمان نشد

*به نظر شما اشتباهی که پیش آمد از روی عمد بود؟ یا این حرف درست است که می خواهند پرسپولیس قهرمان شود؟

نه عمدی نبود، اشتباه از کمک داوری بود که در حد این بازی نبود. هر بازیکن دیگری جز گولسیانی در آن صحنه توپ را می زد در آفساید نبود. از نظر من این دومی خودش قهرمانی است.

*در مورد حواشی پیش آمده در مورد سمیعی در فوتبال برتر نظرتان چیست؟

خوشبختانه من آقای سمیعی را تا حالا از نزدیک ندیدم. فقط در تلوزیون ایشان را دیدم که نه نشستن و نه حرف زدنشان در سطح مدیرعاملی استقلال نبود. مدیر عامل استقلال باید شخصیت بالاتری داشته باشد نه این! زمان خطیر به من پیشنهاد شد به باشگاه بروم گفتم تا زمانی که امثال سامره و سمیعی در باشگاه هستند من نمی آیم، زمانی که همه افرادی که آوردی در جای خودشان و در سطح استقلال بودند آن وقت من می آیم اصلا آبدارچی می‌شوم. همین مدل نشستن سمیعی در تلوزیون نشان داد او کیست!

*شایعاتی در مورد برکناری نکونام وجود دارد، به نظر شما نکونام با توجه به نتایجی که آورد باید در استقلال ادامه دهد؟

تا آنجایی که من می دانم جواد ۳ ساله قرارداد دارد و فقط در صورتی که خودش بخواهد از تیم می رود. همه چیز دست خود نکونام است. تیمش با بی معرفتی فوتبال قهرمان نشد. نوسانی که در مدیریت و سرپرستی تیم بود قهرمانی را از ما گرفت دقیقا چیزی که در پرسپولیس رخ نداد و ثبات و حمایت مدیریت از کادر فنی دلیل قهرمانی آنها شد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع : خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه