اخبار اقتصادی

آماده برگزاری انتخابات با مشارکت و امنیت هستیم

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، در سایه امنیت، سلامت و رقابت، از ساماندهی ۳۱هزار نفر نیروی اجرایی برای اخذ آرای مردم استان اردبیل خبر داد.

رضا قاسمیان در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در استان اردبیل آماده برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا، در سایه امنیت، سلامت و رقابت هستیم و در این راستا ۳۱هزار نفر نیروی اجرایی برای اخذ آرای مردم استان ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: لازم است فرمانداران نیروی ذخیره و احتیاطی نیز داشته باشند تا در صورت ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات، همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداران برای تأمین زیرساخت‌های لازم و نیازمندی‌های شهرستان‌ها، گفت: با توجه به برگزاری مطلوب و موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس در سال گذشته از نظر اجرایی، لازم است این روند در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ادامه یابد.

قاسمیان با تأکید بر پرهیز از سوگیری در انتخابات، بیان کرد: لازم است فرمانداران تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی همراه با رقابت و سلامت فراهم و ارتباط لازم را برای پاسخ‌دهی به سوالات ستادهای شهرستانی برقرار کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: صندوق‌های رأی باید همگی یکسان و یکرنگ انتخاب و مراقبت از اقلام انتخاباتی اعم از تعرفه‌ها باید به نحو مطلوبی انجام شود.

قاسمیان تصریح کرد: همچنین در حوزه‌های شهرستانی باید نظارت‌های لازم بر فضای مجازی در ایام تبلیغات و انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع : خبرگزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نوشته های مشابه